П'ять способів брендування рушників
Махрові рушники з логотипом компанії — краще рішення для великих рекламних акцій і для компаній, які цінують прояв свого корпоративного стилю в вишуканих деталях.
Махрові рушники з логотипом Ви можете використовувати для просування Вашого бренду, як фірмові призи в рекламних акціях. У цьому випадку разом з позитивним відношенням до корисного подарунка, споживач прихильно приймає фірмову символіку бренду у свою побутову сферу.
Існує кілька методів нанесення логотипу на рушник.
1) Нанесення логотипу в бордюрі махрового рушника
У бордюрі махрового рушника віскозною або поліефірної нитки. Логотип або напис виконується в момент виробництва махрового рушника на жакардових машинах. Логотип в бордюрі виділяється на тлі виробу м'яким блиском нитки. Таким способом можна отримати написи або нескладні зображення з одночасним використанням до чотирьох кольорів.
2) Пістрявотканий спосіб нанесення логотипу на махровий рушник
Пістрявотканий спосіб — двоколірний або багатобарвний жакардовий малюнок у структурі рушники. Зображення виробляється з кольорових ниток основи.
3) Рельєфний спосіб нанесення логотипу на махровий рушник
Рельєфний малюнок в структурі рушники у вигляді рельєфні написи або логотипу фірми. Цей спосіб нанесення логотипу на рушнику називається також — метод підняття та опускання нитки.
4) Метод прямого друку на махровому рушнику
Друк на рушник виробляється з одного боку вироби друкованої машиною. Махра з боку друку попередньо частково стрижеться і утворюється рівна велюрова поверхня. Таким способом можна отримати багатобарвні малюнки з градацією кольорів.
5) Вишивка логотипу машинним способом
Вишивка логотипу машинним способом застосовується при невеликих тиражах. Вишивка виконується на готові одноколірні рушники. Зазвичай вишивка розташовується над бордюром рушники.
Махрові рушники з логотипом — бізнес-сувенір
Махрові рушники з логотипом зможете використовувати продукцію як іміджевий бізнес-сувенір з символікою компаній, для фірмових подарунків клієнтам, партнерам, своїм співробітникам. Компанії, які піклуються про внутрішній клімат в колективі, давно та успішно застосовують цю методику для заохочення корпоративного духу.