Одежда имеет значение

Брендирование

Машинна вишивка логотипу на шарфах

Машинна вишивка логотипу на одязі

Вишивка гармонійно поєднується з тканиною одягу, аксесуарів за фактурою. Вишивка довговічний спосіб нанесення логотипу. У порівнянні з іншими способами нанесення логотипу, вишивка — найбільш гармонійно поєднується з тканиною одягу та  аксесуарів за фактурою. Вишиті на одязі логотипи можуть мати об'ємний вигляд завдяки щільному застилу стібками ниток. Вишиті за замовлення написи та зображення мають ефектний вигляд. Для вишивки використовуються нитки широкої гами кольорів, а також нитки під срібло і золото.

Вишивка логотипу на одязі

Використання комп'ютерної вишивки дозволяє наносити логотипи, написи, символіку на корпоративний одяг, текстильні аксесуари (подушки, пледи) та махрові рушники. При пошитті корпоративного одягу, уніформи, рекламного одягу машинна вишивка застосовується, напевно, частіше, ніж інші способи нанесення логотипу. Такий спосіб нанесення як вишивка, використовується при відносно невеликих розмірах логотипу. При великій площі логотипу доцільно використовувати шовкотрафарет або термодрук.

Етикетка на вязаній шапціОдним із способів брендування (нанесення логотипу) текстильних виробів: в'язаних шарфів, рукавиць, шапочок, краваток і махрових рушників - є пришивання на виріб етикетки.

Ткані етикетки, виконані жакардовим способом плетіння, є вельми популярними при брендуванні виробів. Близькість за фактурою до тканин, з яких виготовляється одяг, роблять ці етикетки невід'ємною його частиною.

Такий спосіб брендування застосовують також у випадках, коли важко використовувати інші способи брендування (вишивку, шовкодрук, термодрук). Наприклад, складно зап'ялити рукавицю в вишивальну машину через маленького розміру вироби, або неможливість виконати друк шелкотрафаретом на в'язані вироби.

У будь-якому випадку, ткані етикетки можуть виступати не тільки в якості ідентифікатора торгової марки, а також, завдяки дизайнерському майстерності, стати прикрасою продукції.

Термодрук застосовуються для нанесення написів, зображень, логотипів на текстиль різного призначення: спортивний та корпоративний одяг; святковий та буденний одяг. А також для реклами на прапорах, вимпелах, футболках, бейсболках, спецодязі, нейлонових парасольках.

Термодрук логотипу на футболку, кепку

Термопечать - спосіб нанесення зображення на текстиль за допомогою термоплівки. З термоплівки необхідне зображення (логотип) попередньо вирізається плотером. Якщо зображення складається з декількох кольорів, то окремо вирізається плівка для кожного кольору. При нанесенні отримані плівки викладаються на тканину як аплікація і далі притискаєтьються до тканини термопресом. Верхня плита термопресу має температуру в межах 165-185 градусів. При натисканні пресом активується нижній клейовий шар термоплівки і зображення під тиском приклеюється до тканини.

Термодрук плівкою часто називають також термотрансфером або термоаплікацією.

Невід'ємною частиною нашого асортименту є готова подарункова упаковка у вигляді пакетів, коробочок з картону.

Подарункова упаковка для краваток з логотипомВсім приємно отримувати подарунки. Ми подбали про те, щоб підкреслити урочистість цього моменту, упакуйте обраний вами товар в подарункову коробочку або пакет. Одна з найважливіших функцій упаковки - це гарне оформлення продукції, і найкращим чином з цією роллю справляється подарункова упаковка для краваток.

Невід'ємною частиною нашого асортименту є готова подарункова упаковка у вигляді пакетів, коробочок з картону, пластику. Оригінальний дизайн робить її прекрасним оформленням для подарунка. Крім того, використання для упаковки краваток картонної коробки дозволяє зберегти форму виробів і захистити їх від пошкоджень та пилу під час транспортування і зберігання.

Коробка для краваток виготовлена з дизайнерського картону. Кришка і дно можуть бути різного кольору. На кришці можливе нанесення логотипу.

Подарункові коробки, купити подарункові коробки, виготовлення подарункових коробок, подарункові коробки оптом, подарункова упаковка коробки.

Шовкографія або трафаретний друк - метод відтворення написів чи зображень (чорно-білих та кольорові) за допомогою трафаретної друкованої форми (сітки), крізь яку фарба проникає на матеріал, що задруковується. 

Зображення логотипу на одязі, отримані методом шовкодруку, створюють відчуття рельєфності друкованого зображення за рахунок суттєвої товщини фарби (товщина фарби досягає 100 мкм). Шовкодруком наносяться зображення як на тканину та одяг, так і на картон, плівку, пластик, скло та метал.

Переваги цього способу нанесення зображення проявляються при великих тиражах і при великих розмірах зображення. При великих розмірах (площі) нанесення на одяг (наприклад, А-4) вартість друку істотно нижче ніж нанесення виконане термотрансфером чи вишивкою. При значних тиражах сучасні шовкотрафаретні верстати мають високу продуктивність, швидкість нанесення логотипу.

«При великих розмірах зображення і тиражах вартість друку шовкодруку найнижча.»

Особливістю шовкодруку полягає в тому, що нанесення можна виконати не тільки на текстиль, але і на тверді носії (пластик, метал, дерево).

Метод сублімаційного друку знаходить широке застосування при виробництві текстильних виробів з фірмовою символікою: корпоративних і рекламних краваток і хусток, купальників, спортивної та промодягу, прапорів, вимпелів, парасольок.

Сублімаційний друк - спосіб нанесення зображення світлих синтетичних матеріалів (поліестеру). Дозволяє отримати яскраві кольори, стійкі до впливу навколишнього середовища. Особливість - при нагріванні фарба переходить з твердого в газоподібний стан, минаючи рідку фазу. 

ВИРОБИ З НАНЕСЕННЯМ ЛОГО МЕТОДОМ СУБЛІМАЦІЇ:

  • Шарфи, хустки;
  • Майки, футболки;
  • Краватки;
  • Рекламні зображення в вітринах на тканини;
  • Штори, фіранки, жалюзі;
  • Прапори, вимпели, прапорці;
  • Виставкові стенди;
  • Перетяжки, транспаранти, плакати;
  • Декоративні подушки;
  • Дизайн інтер'єрів.