Наші реалістичні та футуристичні візуалізації допомагають дизайнерам, забудовникам і меблевим магазинам ефективно презентувати свої проєкти та продукти. Ми створюємо захоплюючі віртуальні простори для демонстрації інтер’єрів, що викликають емоції та привертають увагу. Використовуючи новітні технології, AI дозволяє створювати будь-які варіанти інтер’єрів для рекламних креативів у соцмережах або для сайтів забудовників. Створюємо повноцінні AI-фотосесії продуктів у різноманітних сюжетах, аналог професійної фотозйомки, але без обмежень у часі та візуальних можливостях.
Креативне агентство зі створення контенту за допомогою штучного інтелекту.
Ми впевнені, що коли Ви одягаєте шовковий шарф, Ви виглядаєте краще. Шовковий шарф надає вишуканість. Шовковий шарф сприяє позитивної самооцінки і впевненості працюючих жінок і справді шикарний спосіб виглядати стильно. Шовкові хустки і шарфи можуть виконані в корпоративних кольорах або з нанесення логотипу компанії. Жінки різного віку люблять носити шарфи.
Шовкові аксесуари - шарфи, хустки, шалі є прикрасою одягу будь-якого стилю, як ділового, так і вечірнього. Чоловіки і жінки часто в своєму гардеробі використовують шийні хустки і шарфи, це модно, стильно і вишукано.
У нас ви можете купити краватку, хустку, шарф, вузька краватка, жіночий галстук, жіночу хустку, чоловічу краватку і багато іншого.
Багато учасників рекламної акції охоче отримують бандани, хустки і косинки з логотипом в якості рекламного подарунка.
Застосування сучасних методів нанесення зображення на поверхню хустки, косинки, шарфа або бандани - робить їх ефективними рекламними виробами, за допомогою яких поширюється інформація рекламного характеру.
Бандани часто використовують в ході рекламних акцій, а багато учасників рекламної акції охоче беруть бандани, платки і косинки з логотипом в якості рекламного подарунка. Рекламний ефект від такої рекламної продукції буде відчутним протягом усього терміну використання цих текстильних сувенірів.
Бандани і хустки широко використовуються як носій вашого бренду при проведенні промо акцій.
Бандани і хустки широко використовуються як носій вашого бренду як при проведенні промо акцій, так і при щоденній роботі співробітників, що безпосередньо контактують з клієнтами.
Завдяки можливості запечатувати тканину бандани в будь-який колір, бандана є ідеальним носієм бренду: корпоративних кольорів, логотипу.
Хустки в корпоративних кольорах, косинки і бандани можуть бути використані як хустки в ковбой-стилі, чи як головні убори або як прапори футбольних фанатів.
Як зав'язати краватку. Краватка з логотипом компанії в корпоративних кольорах компанії.
Краватка - смужка тканини, зав'язана навколо шиї. Використовується як прикраса, аксесуар. Назва «краватка» в українській мові походить від Halstuch, що означає «шийну хустку». Однак свої витоки воно бере від фр. Cravate. Французьке ж слово, ймовірно, походить від хорватського. Під час тридцятирічної війни французам сподобалося, як хорватські вершники пов'язували на шию хустки. Розповідають, що французи показували на шийні хустки хорватам і питали: «Що це таке?» Хорвати помилково припускали, що їх запитують «Хто ти такий?» А вони сказали: «Хорват». Так і з'явилося відповідне французьке слово.
Потрібен ідеальний подарунок на 8 Березня? Для милих співробітниць Вашої компанії ми пропонуємо в якості такого ідеального подарунка вовняні шарфи і палантини в корпоративних кольорах. Палантини з пашміни - це тепла таі розкішна хустка.
У палантин великого розміру можна загорнутися повністю, тому він ідеально підходить для осені, зими і весняної погоди.
Цього року колекція вовняних шалей і палантинів представлена великим асортиментом кольорів пряжі.
Компанія Корпоратекс виготовляє текстильні аксесуари з логотипом замовника. А саме такі аксесуари як: нашийні жіночі хустки, краватки, косинки і бандани, шарфи з тонкого атласу та шифону. Ексклюзивним аксесуаром з логотипом для корпоративного одягу є шарфи і краватки з натурального шовку.
Психологи стверджують, що коли Ви одягаєте шовковий шарф, Ви виглядаєте краще. Шовковий шарф надає вишуканість. Шовковий шарф сприяє позитивної самооцінки і впевненості працюючих жінок і справді шикарний спосіб виглядати стильною. Шовкові хустки і шарфи можуть бути виконані в корпоративних кольорах або з нанесення логотипу компанії. Жінки різного віку люблять носити шарфи.
Краватка традиційно вважається одним з універсальних подарунків чоловікам. Щоб бути впевненим в тому, що все сидить ідеально, поєднується один з одним, не потрібно бути професійним стилістом. Є кілька простих способів вибрати відповідний краватку до будь-якого випадку і до будь-якого костюма.
Мода на краватки з'явилася порівняно недавно - не більше ста років тому. До цього чоловіки віддавали перевагу шийні хустки. Їх носили аристократи, багаті купці і модники. Історія шийних хусток починається в стародавньому Китаї, Римі, пізніше вони стали популярними і в Європі. Краватки стали незмінним атрибутом класичного чоловічого костюма. З плином часу змінюються форма краватки, довжина і ширина, матеріал і манера зав'язувати вузли, але початкова ідея цього аксесуара не змінилася.
Рушник залежно від способу плетіння рушники поділяються на:
Для виготовлення махрових рушників використовуються жакардові верстати, тому їх також називають жакардовими рушниками. Жакардові рушники - це двосторонні рушники з петельками невеликого розміру з одинарної або подвійної нитки. Жакардове плетіння використовується для створення рельєфних малюнків на рушник.