Представляємо широкий асортимент медичного одягу: медичні халати, костюми, жакети, медичні сорочки та аксесуари. Відмінними рисами виробленої медичного одягу є фірмовий стиль і висока якість.
Наша компанія пропонує медичний одяг з якісних імпортних тканин. Асортимент нашої медичного одягу включає в себе: медичні халати, медичні костюми, хірургічні костюми, ковпаки медичні. Наша компанія виготовляє медичний одяг різних груп медперсоналу. При пошитті медичного одягу використовуються лекала і фасони, створені фахівцями з урахуванням специфіки роботи.
Медичний одяг давно стала обов'язковим атрибутом будь-якого медичного працівника. Її наявність - не тільки вимога законодавства, а й довіру з боку пацієнтів. Адже медичний одяг атрибут професіоналізму і відповідальності медпрацівника. Одяг для медичних працівників - це зручність і комфорт на робочих місцях і імідж медичного закладу.
Постановка проблеми та її зв’язок з важливими науковими та практичними завданнями. Останнім часом в Україні намітилась тенденція розвитку виробництва одягу на замовлення фірм, зацікавлених у формуванні свого іміджу, наприклад, одягу для співробітників охоронних служб, автослюсарів, робочих бензоколонок, а також одягу для «білих комірців» - службовців готелів, магазинів, кредитно-фінансових установ. Така ж закономірність простежується і серед учасників найбільших галузевих виставок і виставкових заходів, коли персонал виставкового стенду намагається донести до відвідувачів – своїх потенційних клієнтів, рекламні повідомлення за допомогою елементів вбрання, виготовленого з урахуванням особливостей корпоративного стилю підприємства-експонента [1]. Для створення корпоративного одягу необхідно сформулювати вимоги до його проектування та конструювання, а також визначити фактори, які впливають на ефективність його застосування у різних сферах діяльності. Враховуючи той факт, що проблема створення досконалого корпоративного стилю є складною, багатовимірною та маловивченою, необхідно розробити як загальні підходи до розробки корпоративного одягу, так і запропонувати рішення для конкретних галузей та сфер застосування. Проблема створення корпоративного одягу розглядається на прикладі учасників ринку освітянських послуг, зокрема, при їх просуванні за допомогою виставкових технологій.