Одежда имеет значение

Як зав'язати краватку. Краватка з логотипом компанії в корпоративних кольорах компанії.

galstuk-zavjazat

Краватка - смужка тканини, зав'язана навколо шиї. Використовується як прикраса, аксесуар. Назва «краватка» в українській мові походить від Halstuch, що означає «шийну хустку». Однак свої витоки воно бере від фр. Cravate. Французьке ж слово, ймовірно, походить від хорватського. Під час тридцятирічної війни французам сподобалося, як хорватські вершники пов'язували на шию хустки. Розповідають, що французи показували на шийні хустки хорватам і питали: «Що це таке?» Хорвати помилково припускали, що їх запитують «Хто ти такий?» А вони сказали: «Хорват». Так і з'явилося відповідне французьке слово.

Перша згадка про краватки з логотипом можна знайти в історії Стародавнього Єгипту, де шматок правильної геометричної форми, накинутий на плечі, служив своєрідним символом соціального статусу його власника. Також, одними з перших краватки з логотипом  носили стародавні китайці. Про це свідчать кам'яні статуї біля усипальниці імператора Шихуань Ді - на шиях вельмож і воїнів зав'язані пов'язки, що нагадують за формою сучасні краватки з логотипом . Однак, дані пов'язки були дуже далекі від сучасних краваток, як за способом носіння, і по так формі і були позбавлені головного атрибуту сучасної краватки з логотипом  - вузла.

galstuk

В кінці 1990-х років двоє дослідників - Томас Фінк і Йонг мао, обидва є співробітниками лабораторії Кавендіш Кембриджського університету, використовували математичне моделювання, за допомогою якого прийшли до висновку, що, використовуючи всього 9 рухів при зав'язуванні краватки з логотипом , можна виконати це 85 різними способами , Відповідно, існують як мінімум 85 способів зав'язування краватки з логотипом . У наші дні краватку у багатьох країнах світу не тільки прийнятий - в певних випадках він просто обов'язковий.

Поява в Стародавньому Римі шийних хусток ознаменувало початок епохи краваток в сучасному розумінні цього слова. Однак справжньою перемогою цього символу чоловічого гардероба прийнято вважати 1635. Після перемоги над яничарами турецького султана хорватські воїни були запрошені до двору французького короля Людовика Тринадцятого в нагороду за свою мужність і проявлену на полі бою доблесть. Офіцери хорватської армії носили тоді строкаті шовкові шийні хустки. Новий предмет гардероба настільки сподобався французькому королю, що він не втримався і теж пов'язав на себе щось подібне, ставши першим законодавцем краватки з логотипом  моди Франції, а отже - всієї Європи. Звідси і одна з версій походження французького слова Cravate (фр. - Краватка), як похідної від самоназви хорвато).

 За кольором, виділяють наступні категорії краваток:

Червоні краватки з логотипом  - є одним з найбільш популярних кольорів чоловічого краватки з логотипом . Дозволяє додати яскравості всьому костюму, і поєднується практично з будь-якими тонами піджаків і сорочок.

Бордові краватки з логотипом  (темно-червоні галстуки) - класика ділового костюма. Підходить практично для будь-якого випадку включаючи коктейлі, святкування та інші подібні заходи. Одноколірний (без малюнка і візерунка) бордова краватка найбільш популярний у політиків.

Небесно-сині краватки з логотипом  (блакитні краватки з логотипом ) - відноситься до найбільш поширеним, класичним варіантам. Як і інші краватки з логотипом  світлих тонів, освіжає зовнішній вигляд, освітлює темний костюм. Добре підходить для вечірніх прийомів, заходів з налагодження ділових контактів, а також підходить для весняного сезону.

Кольору морської хвилі краватки з логотипом  (темно-сині краватки з логотипом ) - класичний колір. Прекрасно поєднується з іншими кольорами. Ідеальний варіант для більшості випадків і заходів, а також для повсякденного носіння.

Помаранчеві краватки з логотипом , рожеві і бузкові краватки з логотипом  (фіолетові краватки з логотипом ) - зазвичай носяться з білими, блакитними, світло-сірими і іншими сорочками світлих відтінків. Хороший вибір для весняного та літнього сезонів, а також для святкових заходів.

Жовті і зелені краватки - найкраще носити навесні і влітку, а також в комбінації з темним костюмом. Зелені краватки з логотипом  особливо добре поєднуються з класичною білою сорочкою.

Коричневі краватки з логотипом  - вважаються значно менш формальними і більше підходять для повсякденного носіння. Погано поєднуються з традиційними кольорами чоловічого костюма. Найкраще використовувати для різних неформальних зустрічей.

Чорні краватки з логотипом  - надягають на похорон і по іншим трагічно випадків.

Білі краватки з логотипом  - є долею суддів, юристів і адвокатів.

Сірі краватки з логотипом  - і сріблясті краватки з логотипом  - поєднуються з класичною білою сорочкою і годяться для таких заходів як дні народження, весілля, коктейлі, а також різні святкування.

Барвисті краватки з логотипом  - зазвичай віддають перевагу більш молодий публікою, а також чоловіками, які хочуть виділитися з натовпу. Підкреслюють індивідуальність, настрій і смак володаря такого краватки з логотипом .

Вчені прийшли до висновку, що у чоловіків, що носять краватку, підвищується ризик розвитку глаукоми, хвороби, яка може призвести до сліпоти.

Американський дослідники з'ясували, що занадто туго зав'язана краватка протягом декількох хвилин призводить до збільшення внутрішньоочного кров'яного тиску.

Підвищений внутрішньоочний кров'яний тиск - це найбільш серйозний з усіх відомих факторів ризику, які можуть призвести до глаукоми, стверджують доктор Роберт Річ та його колеги з відділу дослідження глаукоми Нью-йоркської клініки офтальмології та отоларингології. Результати їх роботи публікує Британський онкологічний журнал.

Вчені вважають, що це може бути пов'язано з пережимом яремної вени, внаслідок чого кров'яний тиск всередині ока зростає.

Доктор Річ повідомив, що носіння краватки з логотипом  під час перевірки очей може спотворити показання внутрішньоочного тиску або навіть призвести до помилкового діагнозу "глаукома".

Таким чином, краватка можна розглядати як фактор ризику для чоловіків, які вважають за краще носити туго зав'язана краватка, для чоловіків, у яких товста шия, і для так званих "білих комірців", пише сьогодні The Daily Telegraph (переклад на сайті Inopressa.ru).

В тему:

Краватка (від німецького "Halstuch" - "шийну хустку") - хустку, стрічка або смужка тканини, що охоплює шию під комірцем сорочки або блузи і зав'язують спереду бантом або вузлом. У наш час це - звичний (а в деяких випадках просто необхідний) елемент чоловічого костюма, покликаний додати його власнику елегантності та витонченості (а часом приховати не зовсім чистий комірець сорочки від цікавих очей).

 Але так було не завжди. Перші шийні хустки, що з'явилися в Стародавньому Римі, захищали своїх власників від застуди і служили одним з атрибутів військової форми. В Європі цей предмет туалету з'явився після тридцятирічної війни, з легкої руки Людовика XVI, який ввів моду на шийні хустки, в ті часи використовувані хорватськими найманцями для захисту від холоду.

 За час свого існування шийну хустку зазнав чимало змін - різноманітність форм, кольорів, розмірів просто вражає. І лише в ХХ столітті з'явився добре знайомий нам краватку, який став не тільки предметом туалету, але і способом самовираження, прояву смаку чоловіки. Існує чимало правил вибору, зав'язування, носіння краватки з логотипом , в яких досить складно розібратися, і безліч міфів і помилкових уявлень про те, навіщо ж потрібен цей елемент одягу і чи потрібен він взагалі. Ми постараємося розвінчати деякі найбільш відомі міфи, попутно повідомляючи найцікавіші факти про краватки з логотипом .

Довжина краватки з логотипом  не має значення - під піджаком не видно. Так, якщо ви весь день збираєтеся провести в наглухо застебнутому піджаку. А якщо ні? У будь-якому випадку, майте на увазі, що (згідно з дослідженнями) безвольні і всього побоюються люди зав'язують занадто короткий краватку, а сміливі і оригінальні, які обожнюють суперечки індивідууми - надмірно довгий. Тому, якщо не хочете, щоб про вас склалося неправильне уявлення, запам'ятайте нехитре правило: краватка повинна закривати пряжку ременя (як мінімум наполовину).

Щодо ширини краватки з логотипом  ніяких правил не існує. Це не так. Ширина краватки з логотипом  зазвичай пропорційна розміру піджака і ширині лацканів. В середньому ширина даного предмета чоловічого туалету повинна становити від семи до дев'яти сантиметрів.

Якщо краватка забруднився і пом'явся - не біда. Випрати і пропрасувати - буде як новенький. Насправді в процесі прання і прасування краватка може деформуватися або зіпсуватися. Тому від забруднень краватку позбавить хімчистка, а замість прасування можна скористатися простим способом: намотати краватку на палець, акуратно зняти і на деякий час залишити в згорнутому вигляді.

Не обов'язково розв'язувати краватку - можна просто витягнути тонкий кінець з вузла. Хибна думка. Дії такого роду можуть пошкодити навіть дуже якісну і дорогу річ. Тому кожен раз краватку слід розпустити (причому в послідовності, зворотної зав'язування) і дати йому повисіти дня два-три на вішалці. Якщо ж ви просто не бажаєте витрачати час на зав'язування складних вузлів - можете придбати краватку "регат", оснащений гумовою тасьмою і спеціальною застібкою ззаду.

Краватки з логотипом  з'явилися в Німеччині або Франції. Вперше шийні хустки з'явилися в стародавньому Римі, де були одним з елементів військової форми і забезпечували захист від холоду.

Краватка - кращий подарунок чоловікові. Дійсно, друзям, родичам або коханій людині можна сміливо дарувати краватку (бажано дорогий). А ось начальник або колега по роботі може розцінити такий подарунок як порушення ділового етикету.

Візерунок на краватці не має значення. Психологи вважають, що краватки з логотипом  в смужку найчастіше вибирають бізнесмени, законослухняні і надійні в усьому. Квітковий візерунок видає романтичних і неординарних людей, а точка або горошок - вибір честолюбних і цілеспрямованих. Кола на краватці свідчать про професіоналізм, а ромбики і квадрати - про довірливість його власника. Надійні ділові люди люблять надягати краватки з логотипом  з орнаментом, а педантичні і консервативні представники людського суспільства віддають перевагу однокольоровій.

Крім того, дизайнери вважають, що при виборі орнаменту на краватці слід враховувати форму обличчя чоловіка, який носитиме цей виріб. Людині з округлими рисами підійде краватка з м'якими округлими деталями. Якщо ж ви - щасливий володар особи з прямими, жорсткими рисами, то вам слід зупинити свій вибір на краватках в смужку чи клітинку.

Дещо інший погляд на причини вибору того мул іншого візерунка на краватці був у Зигмунда Фрейда. Він вважав, що чоловік, що вибирає краватку із зображенням рибок, квіточок, людей потребує коштів, які активізують його статевий потяг. По Фрейду, вищезгаданий візерунок на краватці чоловіки - пряме свідчення того, що його дружина закомплексована і незадоволена інтимним життям.

Краватка повинна бути того ж кольору, що і костюм. Дійсно, зі світлим костюмом і темною сорочкою найкраще виглядає світлий галстук в тон костюму. А ось до темного костюма при темної сорочки краще додати більше світлий галстук, бажано на тон світліше костюма. До чорного костюма і білій сорочці добре підійде світлий галстук (можна з дрібним малюнком). Якщо ж ви вирішили надіти світлий костюм зі світлою сорочкою, то краватка слід підібрати в тон сорочці. І, нарешті, з темним костюмом і світлою сорочкою можна надіти краватку в тон сорочки або костюма. Крім того, до однотонних сорочок підходять краватки з логотипом  з малюнком, до сорочок в клітку або в смужку - однотонні краватки з логотипом  (причому колір краватки з логотипом  в цьому випадку повинен збігатися з кольором смужок на сорочці).

Слід врахувати, що, на думку психологів, принциповий і владна людина віддасть перевагу краватці блакитного кольору. Синя краватка носить заслуговує повної довіри чоловік, рожевий зволіють емоційні індивідууми. Червоний колір краватки з логотипом  говорить про напористості і наполегливості, зелений - про пунктуальність.

Якість краватки з логотипом  складно визначити самостійно. Купівля краватки з логотипом , як і придбання будь-якого іншого предмета гардероба - справа тонка. І щоб куплена річ не обдурила ваших очікувань, слід звернути увагу на деякі особливості краватки з логотипом :

- Підкладка - рівна, без затягувань і нерівностей, бажано з вовни;

- Шви - рівні й непомітні, шов з внутрішньої широкої частини до кінця не зашитий. Гладкі шви говорять про те, що перед вами краватка ручної роботи, жорсткі вказують на те, що виріб фабричне;

- Крій верхнього боку повинен складатися з трьох частин, а не з двох - така краватка краще відповідає формі шиї;

- Тканина - щільна, важка, без затягувань, високої якості. Слід вибирати краватки з логотипом  з шовку або синтетичних тканин під шовк, з кашеміру, тонкої вовни. Вибираючи бавовняний краватку або виріб з льону і віскози, пам'ятайте, що вони досить швидко втратять вигляд і форму;

- Покладіть краватку поперек долоні - широкий кінець повинен звисати прямо, не закручуючись.

Краватка не підходить оригіналам, бажаючим виділитися в натовпі. Абсолютно помилкова думка. Крім того, що можна вибрати абсолютно запаморочливу колірну комбінацію (наприклад, в одному виробі може налічуватися до 60 різних колірних відтінків), існує можливість придбати краватку із зображенням пива, горілки, героїв улюблених мультфільмів, а також з різними написами. Можна також замовити краватку ручної роботи, єдиний і неповторний, який, безсумнівно, підкреслить вашу оригінальність. На такий галстук можна перевести фотографію в форматі TIF або JPG або ж прикрасити його ручним розписом. Причому виготовлення такого краватки з логотипом  займає не так вже й багато часу - два-три дні, не більше.

Краватки з логотипом  - вироби виключно з різних видів тканини. Це не так. Існують в'язані, шкіряні і навіть дерев'яні краватки з логотипом  .... Їх виготовляє живе в чеському містечку Хотібож столяр Любош Машек. Кожен екземпляр складається з 11 елементів, з'єднаних звичайної гумкою і прикрашених ручним розписом.

В деякі ресторани і нічні клуби не пускають без краватки з логотипом . Це дійсно так. Причому у швейцарів при вході в такі фешенебельні заклади навіть є набір краваток - спеціально для забудькуватих клієнтів. А ось відвідувачів корчми в Австралійських Альпах, в Абтенау, чекає зовсім інше умова - вхід в краватці категорично заборонено. Якщо ж людина все-таки ризикне з'явитися там "при повному параді", господар, по заведеною традицією, відріже величезними ножицями його краватку і приб'є до стіни разом з візиткою невдалого відвідувача.